Gisteren een hele mooie tocht gemaakt, deze hebben we gevonden op internet, en zeer de moeite waard. Het is een mooie tocht ten zuiden van Joure en Heerenveen. Wij zijn de tocht begonnen in Skarsterbrug bij de melkfabriek Vreugdenhil, tegenover de fabriek is een klein parkeerplaatsje, vanuit hier zijn we langs het water richting snelweg gefietst, onder de snelweg door begon de route.

Hierbij een link naar tocht 

https://www.route.nl/fietsroute/543574/westskoatterpaad-anwb

vakantiehuisjeinlemmer

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Aan het laden...
auteur avatar
vakantiehuisjelemmer1589

Ontdek meer van vakantiehuisjeinlemmer.nl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Geverifieerd door MonsterInsights